Recenze: Thomas Enger – Fantomová bolest

Norský spisovatel a hudebník Thomas Enger po svém úspěšném díle Kamenný déšť přichází s dalším, neméně úspěšným detektivním románem, kterým je Fantomová bolest.

V Martinusu můžete naleznout v podstatě všechny dostupné bestsellery, které se prodávají. Ten výčet žánrů je tak široký, že si vybere opravdu každý. Ať už hledáte pouze odreagování, nebo se chcete hlouběji zamyslet a do díla se absolutně ponořit, nebo hledáte obyčejnou kuchařku. Toto vše zde najdete. Kniha Fantomová bolest rozhodně nezklame ty čtenáře, kteří vložili svoji důvěru do začínajícího umělce.

Toto dílo ocení především milovníci nekonečného napětí a zápletek. Zajímavé a opravdu mistrovské je podání celé „trilogie“. Tu tvoří již zmíněná díla Kamenný déšť a Fantomová bolest. Tím třetím titulem je Instinkt dravce, který předchozí knihy bude doplňovat. To, co dělá Thomase Engera opravdu vynikajícím umělcem je to, jakým stylem celou trilogii pojal. Čtenář může číst každou knihu zvlášť a v podstatě nemá pocit, že by byl o něco ochuzen, nebo by o něco přišel. Pokud přečtete všechny díly této série, čeká Vás skvělý zážitek, pokud přečtete pouze jeden titul, ochuzeni nebudete, ale doporučuji začít od toho prvního, jelikož si jsem jistý, že se k těm dalším dostanete a nebudete litovat.

Pokud bych měl tuto knihu hodnotit na stupnici 1 až 5, tak určitě dám 5 bodů. Jedna z nejzáživnějších knih, které jsem v poslední době četl. Zápor vidím v tom, že na ten třetí díl, Instinkt dravce, musíme tak dlouho čekat. Jinak na knize vidím pouze ta pozitiva, pokud bych je neviděl, zřejmě bych ji celou nedočetl.  Čeká Vás pouze 423 stran napětí a zábavy. Kniha je samozřejmě v pevné vazbě.

Co se týče mé zkušenosti s nákupem na eshopu, tak za sebe mohu říct, že vše proběhlo bez nejmenšího problému, včetně rychlého dodání.